Tärkeää tietoa tilauksen toimituksesta
Toimitus Helsinkiin, Espooseen tai Vantaalle
Palvelemme Helsingin, Espoon ja Vantaan alueilla🚚📍. Lähetykset käsitellään ja toimitetaan viikoittain 📆. Tarjoamme kätevän toimituksen suoraan kotiovellesi edulliseen hintaan (6,90€) 🚪.
Katso alta tärkeimmät toimitusprosessin tiedot:
- Tilaukset käsitellään joka lauantai klo 13:00 (Suomen aikaa) ⏰.
- Toimitukset tapahtuvat joka sunnuntai klo 12.00-18.00 🕒.
Ilmoita tilausta tehdessäsi kaikki toimituksen kannalta tärkeät tiedot (esim. puhelinnumero, ovikoodi, asunnon numero jne.) 📱🏢. Tilausta toimittaessaan lähetti soittaa annettuun puhelinnumeroon ja toimittaa tilauksen vastaanottajalle 📞🤝.
Mikäli lähetti soittaa eikä kukaan vastaa , toimitus jätetään ovesi ulkopuolelle 🚪. Muistathan, että Pet Patch on tuore, pilaantuva tuote 🌿 ja nurmikon laadun varmistamiseksi on välttämätöntä avata pakkaus heti vastaanottaessa 📦🌱.
Tästä syystä älä jätä Pet Patchia ovesi ulkopuolelle liian pitkäksi aikaa ⏳❗.
Huomaa :
Jos toimituksessa on ongelmia virheellisen puhelinnumeron tai puuttuvien osoitetietojen vuoksi, eikä lähetti pysty toimittamaan tilausta, hyvitystä ei myönnetä ⚠️.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä WhatsAppin tai sähköpostin kautta.
Toimitus pääkaupunkiseudun ulkopuolelle
Toimitamme Uudenmaan ulkopuolelle postilla. Lähetykset käsitellään ja toimitetaan viikoittain 📆. Tarjoamme kätevän toimituksen suoraan kotiovellesi edulliseen hintaan (6,90€) 🚪.
Katso alta tärkeimmät toimitusprosessin tiedot:
- Tilaukset käsitellään joka lauantai klo 13:00 (Suomen aikaa) ⏰.
- Tilaukset lähetetään sunnuntaisin
- Tilaukset saapuvat 1-2 arkipäivän kuluessa, yleensä maanantaisin tai tiistaisin klo 09:00-16:00 välillä.
Ilmoita tilausta tehdessäsi kaikki toimituksen kannalta tärkeät tiedot.
jos asut kerrostaloasunnossa, jossa on ovikoodi lisää se tomitusosoitteen tietoihin
Mikäli lähetti ei pääse toimittamaan tilausta ovellesi, tilaus viedään lähimpään postin noutopisteeseen 🚪. Muistathan, että Pet Patch on tuore, pilaantuva tuote 🌿 ja nurmikon laadun varmistamiseksi on välttämätöntä avata pakkaus heti vastaanottaessa 📦🌱.
Tästä syystä älä jätä Pet Patchia ovesi ulkopuolelle liian pitkäksi aikaa ⏳❗.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä WhatsAppin tai sähköpostin kautta.
Palautus- ja hyvityskäytäntö
Ongelmat tilauksen kanssa
Jos tilauksessasi on ongelmia, kuten ongelmia toimituksen aikana tai ongelmia Pet Patch -ruohon kanssa, toimi seuraavasti:
- Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian paketin vastaanottamisen jälkeen.
- Liitä sähköpostiisi seuraavat tiedot:
- Tilausnumero
- Kuvaus ongelmasta
- Valokuvat, jotka selkeästi osoittavat ongelman.
Huomio:
- Valokuvat ovat välttämättömiä ongelman tutkimiseksi ja ratkaisemiseksi.
- Valituksia ilman valokuvia ei voida käsitellä hyvityksiä tai korvauksia varten.
Lähetä tarvittavat tiedot osoitteeseen info@petpatch.fi.
- Sinulla on oikeus pyytää hyvitystä 14 päivän kuluessa toimituksesta, jos voidaan todistaa, että Pet Patch tilauksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai saapui vaurioituneena
Pet Patch -toimituksen peruminen
Voit peruuttaa tilauksesi ennen tilausajan päättymistä saadaksesi täyden hyvityksen.
- Peruutuksen voi tehdä kirjautumalla tilille tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@petpatch.fi.
Tilausajan päättymisaika:
- Lauantai klo 13:00 sunnuntain lähetyksiä varten.
Tärkeää:
- Tilausajan umpeuduttua peruutusta ei välttämättä voida hyvittää kokonaan, sillä nurmikko on jo korjattu ja tuote valmisteltu lähetystä varten.
- Tarkista tilausvahvistuksesta suunniteltu toimituspäivä.
Kun tuote on lähetetty, tilausta ei voi peruuttaa, koska tuote on herkästi pilaantuva.
Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana
Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana:
- Hyväksy toimitus.
- Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@petpatch.fi tai 📱:Whatsappissa 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja liitä mukaan:
- Tilausnumero
- Kuvaus vahingoista
- Valokuvat, jotka selkeästi osoittavat vahingot.
Huomio:
- Älä kieltäydy vastaanottamasta lähetystä äläkä yritä palauttaa sitä. Tämä estää meitä tutkimasta ja korvaamasta vahinkoa.
- Tarvitsemme valokuvia kuljetusvahinkojen selvittämistä varten.
- Sinulla on oikeus pyytää hyvitystä 14 päivän kuluessa toimituksesta, jos voidaan todistaa, että Pet Patch tilauksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai saapui vaurioituneena.
- Sinulla on oikeus pyytää hyvitystä 14 päivän kuluessa toimituksesta, jos voidaan todistaa, että Pet Patch tilauksesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai saapui vaurioituneena
Haluamme varmistaa, että kokemuksesi Pet Patchin kanssa on mahdollisimman sujuva!
-
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta